Termeni si Conditii

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:


Consumatorul are dreptul  de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile. 

Model de retragere,

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)


Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.


– Către SC SwissLux SRL, Str. Sabarului, nr. 217, cam nr. 5, Clinceni, Ilfov:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la
retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul
în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. 

Formularul poate fi trimis pe mail sau la office@swissoptik.ro.

BANII INAPOI IN 30 ZILE

Garantat primiti banii inapoi in 30 zile calendaristice


Daca ati gresit comanda sau nu sunteti pe deplin multumit de produsele cumparate, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.


Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?


Daca nu sunteti multumit de ce ati comandat, puteti returna produsele la swissoptik.ro in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs, iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata sau orice alta metoda agreata de comun acord, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail (office@swissoptik.ro), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.

 

1. Dreptul de autor

Întregul conținut al site-ului swissoptik.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date – este proprietatea S.C. SwissLux S.R.L. și a furnizorilor săi, și este apărat de Legea dreptului de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al S.C. SwissLux S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

2. Accesul la informațiile de pe site

S.C. SwissLux S.R.L. garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, în interes personal, pe site-ul swissoptik.ro și nu le conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei S.C. SwissLux S.R.L. fără acordul prealabil scris al acesteia.

3. Obligațiile clienților

Cumpărând de la swissoptik.ro confirmați că:
• Vârsta dumneavoastră este de minim 18 ani.
• Sunteți în posesia unei rețete medicale pentru ochii dumneavoastă, ce v-a fost oferită de către un personal calificat în acest sens. Prescripția dumneavoastră medicală nu este mai veche de 12 de luni.
• În cazul în care comandați ochelari de vedere, dețineți o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doriți lentile de contact atunci aveți o rețetă specială pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii,confirmați faptul că aceasta a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.
• Veți furniza cu acuratețe detaliile prescripției dumneavoastră (inclusiv notele adiționale prescripției).
• În cazul lentilelor de contact, confirmați că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact pentru dumneavoastră, ați luat la cunoștință și veți respecta cu strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, contactați-ne înainte de achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.
• În cazul soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor artificiale (picături oftalmice) veți citi și respecta cu strictețe indicațiile din prospectele produselor puse la dispoziție de către vânzător. Dacă nu ați primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, îl veți solicita vânzătorului înainte de utilizare.
• Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, ne garantați că:

  • utilizati serviciile noastre în mod voluntar;
  • datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților
  • ați fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat și garantați că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul procesului de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de oftalmolog.

Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau optometristului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medical oftalmolog/optometristul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, pentru ca medicul oftalmolog/optometristul să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor.

Dorim să vă aducem la cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din magazinul nostru sau primite gratuit. De asemenea, utilizarea lentilelor de contact, a soluțiilor de întreținere pentru lentil de contact, a lacrimilor artificiale (picături oftalmice) fără respectarea condițiilor de cumpărare menționate la punctul 3. „Obligațiile clienților”, nu este de natură a atrage răspunderea acestuia.

4. Comandarea produselor

Comandarea produselor se face ori direct pe site-ul swissoptik.ro, ori prin telefon la numărul: 0725260260, număr de telefon taxabil conform operatorului dvs. de telefonie ori prin e-mail la adresa office@swissoptik.ro.

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adaugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/servi¬ciului.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către cumpărator, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumparatorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 30 (trei zeci) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.

Contractul se consideră încheiat între societatea S.C. SwissLux S.R.L. și client în momentul primirii de către client de la Swiss Optik, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere/ridicării din Showroom a Comenzii.

Swiss Optik SRL își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

5. Limitarea răspunderii pentru produse și servicii

În vederea onorării comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom depune toate eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea, vânzătorul nu va putea fi atras la răspundere în situația în care produsele nu se mai regăsesc în stoc. Într-un asemenea caz, vom contacta cumpărătorul într-un termen rezonabil pentru a-i comunica această situație și pentru a-i oferi alternative în vederea deblocării situației: fie vă propunem produse similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga sumă de bani achitată.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. SwissLux S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. SwissLux S.R.L.. oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. SwissLux S.R.L. de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda dumneavoastră. Dacă personalul nostru specializat consideră că, înainte de a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci aceștia vor avea acest drept ca urmare a plasării comenzii dumneavoastră. De asemenea, aceștia vor putea să vă ceară să trimiteți reteța scrisă prin e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a prescris rețeta sau să refaceți consultul optometric.

6. Limitarea răspunderii pentru prețuri

Prețurile prezentate includ TVA (19% sau 9%, în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau, în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limită minimă de preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile.

În cazul ofertelor/vânzărilor promoționale se va specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt valabile numai în limita stocului disponibil.

Promoțiile/soldările sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție“„soldare“ sau sintagme asemănătoare precum „promo“„ofertă“ etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.

Subscrisa Swiss Optik S.R.L. va aplica în mod corespunzător dispozițiile legale aplicabile în cazul vânzărilor cu preț redus.

Dacă doriți să achiziționați produse din magazinul nostru online, dar găsiți același produs (cu aceeași cantitate) la un preț mai bun la un alt comerciant online, înregistrat în România și plătitor de TVA, ce vinde prin intermediul propriului magazin online (nu se iau în considerare site-urile de anunțuri), contactați echipa de Customer Service la adresa de e-mail contact@videt.ro sau telefonic, la numerele afișate pe site, și specificați site-ul sau link-ul exact unde ați găsit un preț mai bun.

Personalul de la Customer Service va încerca să vă ofere același preț sau chiar un preț ușor mai scăzut, ori cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de întreținere Gelone100 ml), ori transport gratuit pentru comanda dumneavoastră. Menționăm că nu este posibil ca întotdeauna să putem oferi un preț mai scăzut sau să egalăm cel mai bun preț din piață.

Dacă sunteți deja clientul nostru și ați achiziționat în ultimele 24 de luni cel puțin 4 cutii cu lentile de contact, contactați echipa de Customer Service la adresa de e-mail contact@videt.ro sau telefonic, la numerele afișate pe site. Acesta va avea posibilitatea să vă ofere cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de întreținere Gelone 100ml), ori transport gratuit pentru o nouă comandă, de cel puțin 90 lei. Acest lucru nu se poate cumula cu alte discounturi sau promoții.

7. Limitarea răspunderii pentru livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România. S.C. SwissLux S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților. 

Produsele marcate cu „Livrare Gratuită” beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea comenzii, atât prin curier, cât și în magazinele Swiss Optik din București.

S.C. SwissLux S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din cauze de forță majoră, independente de S.C. SwissLux S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, grave, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii românești. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. În toate aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere de către cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să acopere evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță majoră.

POLITICA DE RETUR

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:


Consumatorul are dreptul  de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile. 

Model de retragere,

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)


Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.


– Către SC SwissLux SRL, Str. Sabarului, nr. 217, cam nr. 5, Clinceni, Ilfov:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la
retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul
în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. 

Formularul poate fi trimis pe mail sau la office@swissoptik.ro.

BANII INAPOI IN 30 ZILE

Garantat primiti banii inapoi in 30 zile calendaristice


Daca ati gresit comanda sau nu sunteti pe deplin multumit de produsele cumparate, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.


Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?


Daca nu sunteti multumit de ce ati comandat, puteti returna produsele la swissoptik.ro in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs, iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata sau orice alta metoda agreata de comun acord, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail (office@swissoptik.ro), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.

Va rugam sa consultati Politica de confidentialitate aici: https://swissoptik.ro/politica-de-confidentialitate/

en_USEnglish
en_USEnglish
%d bloggers like this: